Culik?

Ohh! Tao ta ape akuu tenga pike sekarang? HAHA. Konfim korang ta tao. Apew dahh. Heheheh. Uke lahh.. malas na ngarut ngarut. Ni, ade tengok iklan pasal budak kena culik, rogol dan bunuh. Emmm... kalao dengar pasal tu ann.. ape yang terlintas dalam pikiran korang? Kalao aku ahh,, mesti akuu ingat arwah Nurin, Sharlinie.. bla bla bla. Kesian kann dorang? Haishh.. dunia dunia. Well, terlintas gak lam kepala otak akuu yang dahh bersawang ni memandangkan budak budak yang makin jadi sasaran penculik yang gile seks, gile duet dan gile segala galanya lah! , kenapa ta galakkan budak budak sertai kelas kelas seni pertahankan diri? Taekwando ke, silat ke, ape ke? Macam cite The Karate Kid tu! :)



4 comments:

Mohd Ridhuan said...

ade iklan pasal perdagangan manusia..
lelaki,perempuan dan juga kanak2...
(terkejut gak coz laki pun ade)

RaraTan said...

a'ahh..
itulahh kalao manusia dahh bertopengkan setan:)
orang pun jadi buat bisnes:)

Mohd Ridhuan said...

tu la pasal..
dunia sekarang macam2 terjadi....
take care,k
(syok r dengar background music dia)

RaraTan said...

hoh3. trimas2. kmo pun same yaww:)

really? hahaw:) trimas skali lagi:P
saia try na cari music yg lmbut didgr:)