Bye Bye 2010!

Uhh. Tak caye doe 2010 da nak abes. Cepatt siott mase blalu ann? Rase macam smalam aje bawu masuk Pom5. Aiyoyo. Sedehh jugakk ann? HAHA. Xpe3. Memandangkan ni last post tuk taon 2010, mehh kite imbas kembali ape yang blaku spanjang 2010 katt skula terchenta:D HAHA

Well, aku.. dengan rasminya menjadi KayPee :) and of course dibantu oleh PKP terbaek, Nur Abdillah Zainuddin. 
Puak Puak Pengawas yang tomey tomey lake:)
Yaww! Kami bertudung labuh. Ada prob? :D

Hot! Dapat duduk kat dorm special doe. 6orang aje. HAHA
Wif
Ketua Asrama ; Ainuur Shifaq
Penolong K.Asrama ; Intan Saqinah
Ketua Pelajar ; Me!
S/u ; Atikah Kamaruddin
Best Student : Syaidatul Akma
Best Student : Ainol Wahidah
SHAWTY HOT!



Dis year jugakk akuu mula rapatt nan grup DeMissNoty @ DeMusicaNote (DMN) 
Ohh Hanna, Bella, Sheda, Mimie, Fieha, Areness:)
Youu guys are da bestt bestie ever! ILYSFDM! <3


Ohh.. bangge jugakk coz dapat kenal nan budak budak 1st intake & oso Sleepy Girls yang hawty shawty:D Happening yang pasti! :D
Pooyie, Gma, Iwa , Miao, Syai, Tika, Fai, Fatin, Aimi, Dilla, Pkah, Syiro dll~*


Hanun&Hawe
Ohh korang. Tenx a lot sebab banyak bantu. Awe esp! Tenx sebab slalu ade disisi time susa senang. ILYSFDM, babe! 


UNA&IKAA
Ohhh Una si bestie karipap aku! HAHA. She's da best PKD ever doe! Kan Kan Kan? Bapak gile kucingg dye nih. Roney la, makaroney la. HAHAAH. Jangann lupe aku aw. Lao aku engat kao, mesti aku engat uncle batumalai jugak!
Ikaa: Ohh temann sedorm yang paling senang nakk dibuli. Cengeng&manje. HAHA. Tomey Tomey betul awek MHZ ni:D


Yaww. Incik Aziq.
Yang suke sekehh pale aku. Ngek betol pak cik nih.
Well, pape punn.. Tenkiu pakcik sebab banyak tolong aku.
Pdulikan orang laen yang suke kutuk kao c****. Bagi aku, kao perfect aje berbanding dorang
yang gile haprak tu.

Teah&da Geng!
Ohhh.. Korang terbaek!


Da Last Memory wif Miss Kang Ah Kiat
Ohh My PMBT teacher! Damn, ILY so MUCH!
Tc da macam mummy Fafae tao kat Puteri's
Tayunk tc ketat ketat

Ohhh! Precious moment; Serve kat Sanggang :)

Catering's Dinner :)



*abaikan ape yg spatutnye korang tak nampak. HAHAHAHA

Sape lagi aku tak cite? 
Puak Puak pencurik? Ta PAYAH lah. Masok tong sampah. HAHAHA F***!


Ukeys. Tutup kamus 2010. Abes cite dahh!

No comments: