Eh, Suka Suki akuu lah!

Tadi hang out nan Mr.Man kejap. *malas betul na kuar sbenanye. Sejuk!
Jalan punye jalan sambil mam aiskrim coklat sedap *yumm! , terserempaklahh nan sorang minahh kedai ubat *kawan mak akuu sbenanye. Smentare duk nunggu Mr.Man tu belek belek baju kat kedai, borak borak lahh nan minahh tu. Layann aje lahh sebab dahh busyan tahap gabann dahh!
Ukey, die tanye macam macam sal mase depann aku, ape aku nak jadi lepas nihh. Akuu pun jawab la leklok. *nak jage ati owang tue la katekan. Tapi yang aku jadi berapinye bile die buat eksyen , komplen sane sini pasal course yang aku nakk pileh untuk masuk IPTA ni.
WHAT? Aku just cakap aku nak amek bidang masak masak atau perhotelan. Tu aje. 
Over pulak mak cik nih!

Mehh kite imbas kembali

"Astagfirullahhala'zim. Dah tu? Kalo dapat result molek gok, nok pileh bidang tu gok ke?"

"A'ahh."

"Ish Ish Ish. Tak moh jadi cigu ke? Bidang doktor doktor ta menat? Nape nak pileh bidang tu? Aduhh!"

Haihh. Hangin betul aku. Bia lahh wehh! Suka suki aku lahh nak jadi ape. Dahh memang minatt aku ke arahh tu. Otak akuu ni pun bukannye tip top. Dalam kate lain, akuu ni budak bodohh aje. So, tak bole la nak amek bidang science. Hina sangat ke lao jadi chef? Dahh tu, lao macik hebadd sangat, nape macikk je yang ta jadi doktor? Ta yahh jual ubat ubat yang ntah pape tuh. HUH! Seb baek hang tu kawann mak aku aw, lao takk... aku cepu laju laju pale hang tu.

*Marahh eden aww!



tenx hunn:)

No comments: