Makacehh Korang!

Wahhh. Akuuu dah oke dah! Terima kasihh banyak banyak kepada sape2 yang beri semangat & sokongann. Hee. Soryy lah terpaksa bace sume tu. Aku ni cepat down sikit. Orang kutuk sikit, down. Orang cemuh sikit, down. Ayook. 

Anywayy.. Sbagai tande sayanggg dan terime kasihh akuu kat korang, aku buad benda alahh ni a.k.a award tuk korang yerr!! Penat wehh melukis pepagi bute nih tauu. hee :) Terime kasih kepada followers aku jugak :)



Sorry.. lukisan tak sebaek pro punye doodlers :(

p/s. skarang ni aku anti gegila nan A&W kat kemaman tu. Pekerja dye bapak tak profesional langsung. Masam mencuka macam babun dalam utann je. Babun lagi oke kot!

6 comments:

erinn kechiik said...

cute.. xsuke jgk lau g mkn kt tempat2 cm ni tp lynan dy kureeeng

dyea irdina said...

hehhehe dik ko hangin ngan A&W kemaman akak hangin ngan kfc kat kemasik tu (eh tul tak ek kemasik) kedekut tissue, sos, tak mesra alam

RaraTan said...

sys rinn > hee. tahuu xper. ni dah banyakk kali layanan dorang kureng memuaskan. hoh3

RaraTan said...

dyea > hee. tahuu xper. a&w sini kedekut tisu gak. bayangkan, makan 4orang dye kasi 2tisu jer. apoodah.

KUREKURE COMEL said...

comel2....nnti akak amik ye...hehehe...


akak time blajor kat dungun selalu gak beli a&w kat kemaman tu...

sakit hati gak...sedikit lembab...
dan tempatnya kotor sgt2 la...
pemalas kan...

RaraTan said...

hahaha. memangg punn ! lembab + kotor pastu kureng ajo punye staf. mmg saket ati :X