Alhamdulillah :)

Alhamdulillah syukur! Happy gila-gila ini hari. Hoho. Sebab ape? Sebab ni hah! 

Photobucket

Melompat sakan bile dah bace RESULT UPU ni. Memang impian jadi kenyataan lah kan. Tapi, UPU ni pulak buat suspen, yang mane besok baru boleh tahu UiTM mane RT dapat bile dah meng-konfemkan itu tawaran. Isk. Harap dapat yang dekat-dekat saje. *homesick satgi kang* Tapi pape pun, tak sabaw nak blajo balek :)

Dan untuk kawan2 RT yang tak lepas masuk U, korang jangan sedih2, satgi RT pun sedih. Ingat,  tak semestinye korang tak dapat U, mase depan korang terus gelap macam arang. Rezeki ade kat mane-mane saje yunk. Asal usaha tu ade,mesti boleh punye! *ecehh....*


Jika Allah SWT memakbulkan doamu, maka Dia meneguhkan kepercayaan mu kepada-Nya 

Jika Allah SWT menangguhkan doamu, maka Dia sedang menguji kesabaran mu 

Jika Allah SWT tidak memakbulkan doamu, maka Dia mempunyai perancangan yang lebih baik untukmu

17 comments:

.:QIELA:. said...

TAHNIAH...kak rara...
hehehehe..

JIJI YU said...

wahhh kulinari tu..pas ni masakkan spagetti untuk aku..

fyraa ♥ said...

saya tak dapat mane-2 sedihhhhhh :'(

Rin Chan said...

Hehe Untung la dpt.. tahniah! :) rin xtau bila nak sambung dip ni >_<

: husna : said...

tahniah dik :)

dill said...

rara, tahniah!

dill.

Far8 budak baik said...

tahniah waaaa..
tak payah lah homesick sgt..
ngade!!hahaha =p
pung pung pung
bunyi bunga api..hehe

RaraTan said...

@Far8 budak baik
huahahaha (gelak setan)
kne la homesick sikit kan? kih3
btw, tenx!

RaraTan said...

@dillmakaceh dill! :)

RaraTan said...

@: husna : maceh daun keladi sys :)

RaraTan said...

@Rin Chan hee. tenkius. oh ye eh? xpe.. satgi mesti dpt smbg . hee~

RaraTan said...

@fyraa ♥ alooo yunk. toksah down kay? rezeki ade kt mane2 saje yunk :)

RaraTan said...

@JIJI YU wahahaha. sekarang pun dah boleh masakkan itu spageti. kah3 :)

RaraTan said...

@.:QIELA:. tenkius qiela!

suhanna rosli said...

congratz adik rara tan :)
slmt mnjalani minggu mds yea :)

RaraTan said...

@suhanna rosli heee. macih akak :)

KUREKURE COMEL said...

tahniah RT.....suka la tu dpt bidang yg RT suka kan...hehehe...