Errr ?

Ish, bodoh betul minah ni. Dorang ni tak ingat ke Tuhan ke ape? Macam s*al pun ade, %&@# dan blablabla *abeh kuar segale perkataan taksenonoh yang ade kat dunia ni. 

Haaa! Pernah nampak tak ayat sebegini rupe? korang pernah cakap macam tu? Pernah? Ishishh, tak baekk tauu. Tuhan marahh, berdose tauu. #ecehh gedik gile. ki3 :P Eh sedar tak rata-rata budak budak zaman sekarang dah pandai mengkritik baek buruk? Gudgudlahh sebab dorang sume dah pandai menilai mane baik, mane buruk. Cumenye bile dorang gune ayat macam kat atas tu lah yang kureng sodap eden mendengarnye membacenye. Macam agak... tak proper kan? Menyumpah sakan but at the same time sebutsebut name Tuhan. err.. *no comment*


Lagi satu hal, bile kes tegur menegur kesalahan orang ni, hok buat salah tu melenting bile ditegur, hok yang menegur pun due kali lime je bile menegur. Bile dua dua melenting, maka terjadilah perang dunia sampai tak sudahh. 


p/s. kumelihat bebudak sekarang terlebih 'pandai'. Rasenye itulah kenape perlunye kasi budakbudak kecil dengan didikan yang sempurna. bukan setakat suap mulot dengan duit je. kui3

2 comments:

.fullstop. said...

haha well well, thats why others religion not respect with Muslim now. more to the harsh words than say in proper words ;)

RaraTan said...

haaaaaaha. betul dah tu. macam mane lah maju kalu asyik duk behave lagu tu jo. kui3 :D