Ibu , Mother , Mere



Assalamualaikum w.b.t :)
Eh, dah bulan lima dah ek? Pejam celik pejam celik jah, dah nak pertengahan tahun. Kalau sepuluh kali celik lagi, dah bukak dah semester baruu. SEMESTER 3! Oh Tuhan ==" *telan air liur bebanyak* so, semperna nak habiskan cuti yang tinggal baki sebulan ni, ape kate kite duk pakat tido 3 minggu non-stop. HAHA. *okayy, sila lempang laju-laju.

Oh, kan dah bulan lima ni.. so ramai lah yang tanye nak beli ape tuk mak-mak kite kan? Semangat bona dorang duk tanye. hihi. Tapi banyak jugak aku tengok post2 kat news feed yang mengharamkan sambutan hari ibu. Kenapa? Wallahualam aku taktahu. Torai google sendiri. Aku takmau salah kasi info, nanti kang tak pasal2 ade yang marah dengan statement aku nanti. hikhok :3

#To me lah, tak perlu tunggu hari ibu untuk tunjukkan appreciation kita kat mak kita. Sebab bagi aku, hari-hari adalah hari ibu. Hari-hari kita kena appreciate mak kita. Hari-hari kita kenang jasa mak kita. Bukan sekali setahun jah. Err.. tu je lah kot pendapat aku pasal hari ibu nih. Iloveyou, mother. hadiah? hari2 aku kasi hadiah kat mama. hadiah ape tu secret laa . hihi . Awok pulak camno?

No comments: