Makan.Makan.Makan!

cheesy oreo pudding

OMG, besok dah nak balek. Sobs. Terase mase pantas je berlalu kan? Pejam celik, pejam celik, dah nak bulan 8 dah! Dan final exam pulak semakin dekat. *faint* HAHA~ Eh, cun tak gambar atas tu? Owyeah, yang ni RT makan mase lepak lepak kat hotel UiTM Dungun. Sedap dan harge pon tak mahal.

Pie Tee with homemade chili sauce.

Salah satu sebab kenape RT akan kembali menjadi gemuk balek. Muahaha. Asyik makan, makan, dan makan. Urghh ~

Dan oh! yang atas ni RT masak sendiri. Ini dinamekan Chef Salad yew, ataupun lebih dikenali sebagai main course salad. Nyum nyum, sedap kan? wee~


p/s. Okayy, stop sampai sini dulu. Perut jadi lapo balek bile tengok segale makanan ni. =.="

11 comments:

Natasha MDG said...

decorate salad tu macam chef pulak. : )

JIJI YU said...

ko wat ke ni weh

dill said...

sedapnye. lapar2!

dill.

Lieyly ︱ Alia said...

nak2 semua tuh, ,meh sini sikit..ahaha !

cahayabintang said...

chantek! rasa syg pulak nak makan. hehe.. :)

RaraTan said...

@JIJI YU YEAH! ngeh3 :D

RaraTan said...

@dilltau xpe! lapoo ~

RaraTan said...

@Lieyly ︱ Alia hahah! alia lah mai dtg sini. Rara blanje! kih3

RaraTan said...

@cahayabintang hee~ tau xpe. rase mcm nak simpan smpai bkulat je. kih3

Rin Chan said...

Sedap nye..

RaraTan said...

@Rin Chan hee~ :)