Breaking Fast !

Hmmm... the best moment when we are far away from home during Ramadhan is to break fast with our members! OMG! *alamak, kenape tetibe speaking pulak nih? 

cube teka mane satu RT ? ngeh3 :D

oh yes! Tersangatlah banyak makanan kat atas meja tu kan? Memang nafsu makan makhluk makhluk ni tersangat lah kuat. aummm! Dorang ni kalau boleh nak berbukak pose kat KFC tauu, selera western gitu tau nyahh. Tapi naseb baek tempat duduk sume sudah penuh, so kitorang terjah lah kat gerai tepi jalan ni. wee ~

nak tau RT bukak pose makan ape je ?


Tadda!! ABC yang begitu sedap. Umphh, terbaekk ~ kih3 <3

p/s. orang cakap, makan tu berpade pade. jangan beli makanan ikot nafsu, sebab memang takkan habis punye lah. lepas tu masuk tong sampah. free free je tambah dose. HAHA. 

2 comments:

JIJI YU said...

ehehee...huk aloh..aku tak bukak pose ngn membeer lagi ni

dill said...

aiskrim! yummy

abc!

dill.